Nine Arch Bridge
El Pont dels Nou Arcs (en cingalès: ආරුක්කු නමයේ පාලම), també anomenat el pont del cel un pont viaducte a Sri Lanka. És un dels millors exemples de construcció ferroviària de l'època colonial al país. La construcció del pont s'atribueix generalment a un constructor local de Ceilans, P. K. Appuhami, en consulta amb enginyers britànics. El dissenyador en cap i director de projecte del projecte de la "línia ferroviària de Ceilan" va ser D. J. Wimalasurendra, un distingit enginyer i inventor de Ceilan. El dissenyador del viaducte va ser Harold Cuthbert Marwood del Departament de Construcció Ferroviària del Ferrocarril del Govern de Ceilan. L'informe de 1923 titulat "Construcció d'un viaducte ferroviari de formigó a Ceilan" publicat per l'Associació d'Enginyers de Ceilan té detalls de tots els registres, inclosos els plànols i els dibuixos.
Es troba a Demodara, entre les estacions de tren d'Ella i Demodara...Llegeix més
El Pont dels Nou Arcs (en cingalès: ආරුක්කු නමයේ පාලම), també anomenat el pont del cel un pont viaducte a Sri Lanka. És un dels millors exemples de construcció ferroviària de l'època colonial al país. La construcció del pont s'atribueix generalment a un constructor local de Ceilans, P. K. Appuhami, en consulta amb enginyers britànics. El dissenyador en cap i director de projecte del projecte de la "línia ferroviària de Ceilan" va ser D. J. Wimalasurendra, un distingit enginyer i inventor de Ceilan. El dissenyador del viaducte va ser Harold Cuthbert Marwood del Departament de Construcció Ferroviària del Ferrocarril del Govern de Ceilan. L'informe de 1923 titulat "Construcció d'un viaducte ferroviari de formigó a Ceilan" publicat per l'Associació d'Enginyers de Ceilan té detalls de tots els registres, inclosos els plànols i els dibuixos.
Es troba a Demodara, entre les estacions de tren d'Ella i Demodara. La zona dels voltants ha experimentat un augment constant del turisme a causa de l'enginy arquitectònic del pont i de la vegetació abundant als vessants propers.
Els rumors populars suggereixen que quan van començar les obres de construcció del pont, va començar la Gran Guerra entre els imperis d'Europa i l'acer assignat per a aquest lloc es va reassignar a projectes relacionats amb la guerra britànica al front de batalla. Com a conseqüència, l'obra es va aturar i va portar els veïns a construir el pont amb maons de pedra i ciment, però sense acer.
Afegeix un nou comentari