El Yosemite Mountain Sugar Pine Railroad (YMSPRR) és un històric ferrocarril de via estreta de 3 ft (914 mm) amb dos trens de vapor en funcionament locomotores ubicades a prop de Fish Camp, Califòrnia, al bosc nacional de Sierra, prop de l'entrada sud del parc nacional de Yosemite. Rudy Stauffer va organitzar el YMSPRR el 1961, utilitzant vies de ferrocarril històrics, material rodant i locomotores per construir una línia turística al llarg de la ruta històrica de la Madera Sugar Pine Lumber Company.
El servei va començar amb la compra de la locomotora Shay núm. 10 de tres camions al ferrocarril West Side Lumber Company de Tuolumne, Califòrnia. Construïda el 1928, la número 10 va ser reconeguda com la locomotora Shay de via estreta més gran, i una de les darreres construïdes. Després de la seva jubilació el 1981, Rudy Stauffer va ser succeït pel seu fill, Max, com a propietari i operador del ferrocarril. El 1986, la YMSPRR va comprar Shay No. ...Llegeix més
El Yosemite Mountain Sugar Pine Railroad (YMSPRR) és un històric ferrocarril de via estreta de 3 ft (914 mm) amb dos trens de vapor en funcionament locomotores ubicades a prop de Fish Camp, Califòrnia, al bosc nacional de Sierra, prop de l'entrada sud del parc nacional de Yosemite. Rudy Stauffer va organitzar el YMSPRR el 1961, utilitzant vies de ferrocarril històrics, material rodant i locomotores per construir una línia turística al llarg de la ruta històrica de la Madera Sugar Pine Lumber Company.
El servei va començar amb la compra de la locomotora Shay núm. 10 de tres camions al ferrocarril West Side Lumber Company de Tuolumne, Califòrnia. Construïda el 1928, la número 10 va ser reconeguda com la locomotora Shay de via estreta més gran, i una de les darreres construïdes. Després de la seva jubilació el 1981, Rudy Stauffer va ser succeït pel seu fill, Max, com a propietari i operador del ferrocarril. El 1986, la YMSPRR va comprar Shay No. 15, també una antiga locomotora de la West Side Lumber Company, de la línia turística de West Side & Cherry Valley Railroad a Tuolumne.
Les dues locomotores de vapor funcionen diàriament durant els mesos d'estiu, mentre que els vagons "Jenny" del model A del ferrocarril, capaços de transportar una dotzena de passatgers, solen gestionar les operacions durant la temporada baixa. Els passatgers poden viatjar en cotxes de passatgers a l'aire lliure o tancats.
Afegeix un nou comentari