Հավուց Թառի վանք

( Havuts Tar )

Havuts Tar (armeni: Հավուց Թառ Վանք; també Havuts Tar Vank; es tradueix com a "Monestir de Tot Salvador ") és un monestir emmurallat dels segles XI i XIII, situat en un promontori al llarg de la vall del riu Azat davant dels pobles de Goght i Garni a la província de Kotayk d'Armènia. S'hi pot arribar fàcilment a través de la reserva estatal de Khosrov (que es troba dins), situada a través del congost de Garni. El camí de quitrà de Havuts condueix directament des del costat est (esquerra) de l'entrada de la reserva al complex monàstic. Al final de la carretera principal al llarg del riu Azat es pot trobar una ruta/drecera alternativa al monestir i just després dels estanys de la cria de peixos.

Trega uns trenta minuts arribar a les ruïnes del monestir a través del camí Havuts Tar. Es poden trobar un parell de khachkars a mig camí al llarg del camí, ja que es bifurca a l'esquerra en un monticle molt baix. A més, a poca distància del monestir (clarament visible oh un turó al fons) en un petit camp a l'esquerra, hi ha un gran khachkar i un petit monument en ruïnes. Seguint la pista una mica més s'arriba a les muralles fortificades i ruïnes del conjunt monàstic. Just abans d'entrar al monestir, un petit corriol puja un turó cap a l'est i per una zona semiarbrada. Al final del camí hi ha les ruïnes d'una petita capella amb dos grans khachkars a l'esquerra i un tercer a la dreta.

Fotografies de:
Statistics: Position
4433
Statistics: Rank
23483

Afegeix un nou comentari

Aquesta pregunta es fa per comprovar si vostè és o no una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.

Seguretat
691287534Feu clic/toqueu aquesta seqüència: 2238

Google street view

On puc dormir a prop de Havuts Tar ?

Booking.com
489.194 visites en total, 9.196 Llocs d'interès, 404 Destinacions, 20 visites avui.