U-434
( Soviet submarine B-515 )El submarí soviètic B-515 va ser un submarí de classe Tango de les marines soviètica i russa. Va romandre en servei actiu fins al 2001. Actualment està atracada a Hamburg i està oberta al públic com a exposició d'un museu. El submarí de vegades es coneix com a U-434, que deriva del número de banderín pintat al vaixell.
Aquest submarí s'utilitzava amb finalitats de caça, espionatge i patrulla. Una tripulació de 78 homes va operar el vaixell.
El submarí U-434 provenia de la drassana submarí Krasnoye Sormovo a Nizhny Novgorod i es va construir el 1976 en només vuit mesos. Va ser posat al servei de la Flota del Nord soviètica i va romandre en servei fins a l'abril de 2002. A causa del llarg període en què el vaixell va estar inactiu i de les grans modificacions fetes quan el B-515 es va convertir en un vaixell museu, tots els sistemes principals com el motor i la hidràulica es va desactivar. Té un recobriment de goma de sis centímetres de gruix, ...Llegeix més
El submarí soviètic B-515 va ser un submarí de classe Tango de les marines soviètica i russa. Va romandre en servei actiu fins al 2001. Actualment està atracada a Hamburg i està oberta al públic com a exposició d'un museu. El submarí de vegades es coneix com a U-434, que deriva del número de banderín pintat al vaixell.
Aquest submarí s'utilitzava amb finalitats de caça, espionatge i patrulla. Una tripulació de 78 homes va operar el vaixell.
El submarí U-434 provenia de la drassana submarí Krasnoye Sormovo a Nizhny Novgorod i es va construir el 1976 en només vuit mesos. Va ser posat al servei de la Flota del Nord soviètica i va romandre en servei fins a l'abril de 2002. A causa del llarg període en què el vaixell va estar inactiu i de les grans modificacions fetes quan el B-515 es va convertir en un vaixell museu, tots els sistemes principals com el motor i la hidràulica es va desactivar. Té un recobriment de goma de sis centímetres de gruix, de manera que era més difícil de localitzar amb el sonar.
Després de ser donat de baixa, els inversors el van comprar per un milió d'euros i el van portar a Hamburg. El transport del vaixell va costar un milió d'euros més. Un requisit previ per al trasllat era que el submarí no pogués realitzar el viatge per si mateix, sinó que havia de ser remolcat. L'armada russa va detenir el submarí abans del trasllat i va retirar moltes instal·lacions tècniques, principalment sistemes d'armes i sistemes de control, així com altres equips tècnics subjectes a normes de secret. Després de l'arribada a Hamburg, es van fer més modificacions al submarí. Es van tallar forats més grans al fuselatge a proa i popa per oferir als visitants punts d'entrada i sortida. A causa d'aquestes modificacions, el submarí ja no és capaç de bussejar o operar independentment. Fins al 15 d'abril de 2010, el submarí es trobava a la HafenCity d'Hamburg. La B-515 està encallada al mercat de peix de St. Pauli, a les proximitats immediates dels molls i serveix com a "Submarine Museum Hamburg". Durant la marea baixa es poden veure les hèlixs originals, juntament amb els avions de busseig i el timó.
Afegeix un nou comentari