矮寨大桥

( Aizhai Bridge )

El pont d'Aizhai (xinès: 矮寨大桥) és un pont penjant de l'autopista G65 Baotou-Maoming a prop de Jishou, Hunan, Xina. El pont es va construir com a part d'una via ràpida que va des del municipi de Chongqing, al sud-oest de la Xina, fins a Changsha.

El pont és famós per les vistes espectaculars que ofereix als qui el creuen.

Amb un vano principal de 1.146 metres (3.760 fts) i una alçada de coberta de 336 metres (1.102 fts), a partir del 2013, és el tretzè pont més alt del món i el dinovè pont penjant més llarg del món. Dels 400 ponts més alts del món, cap té una llargada tan llarga com Aizhai. També és el pont de túnel a túnel més alt i llarg del món. El pont conté 1888 llums per augmentar la visibilitat a la nit.

La construcció del pont d'Aizhai va començar l'octubre de 2007 i es va acabar a finals de 2011, abans del previst. El pont es va obrir temporalment als vianants durant el Festival de Primavera de 2012 i es va obrir formalmen...Llegeix més

El pont d'Aizhai (xinès: 矮寨大桥) és un pont penjant de l'autopista G65 Baotou-Maoming a prop de Jishou, Hunan, Xina. El pont es va construir com a part d'una via ràpida que va des del municipi de Chongqing, al sud-oest de la Xina, fins a Changsha.

El pont és famós per les vistes espectaculars que ofereix als qui el creuen.

Amb un vano principal de 1.146 metres (3.760 fts) i una alçada de coberta de 336 metres (1.102 fts), a partir del 2013, és el tretzè pont més alt del món i el dinovè pont penjant més llarg del món. Dels 400 ponts més alts del món, cap té una llargada tan llarga com Aizhai. També és el pont de túnel a túnel més alt i llarg del món. El pont conté 1888 llums per augmentar la visibilitat a la nit.

La construcció del pont d'Aizhai va començar l'octubre de 2007 i es va acabar a finals de 2011, abans del previst. El pont es va obrir temporalment als vianants durant el Festival de Primavera de 2012 i es va obrir formalment al trànsit el març de 2012.

El pont es va construir amb l'ajuda d'un préstec de 208 milions de dòlars del Banc Asiàtic de Desenvolupament; el cost total del projecte va ser de 610 milions de dòlars, que incloïa 64 quilòmetres (40 milles) de construcció d'autopistes (dos terços de les quals constaven de pont i túnel) i millores a 129 quilòmetres (80 milles) de carreteres locals. Es preveia que el pont i la construcció de carreteres associades reduirien el temps de viatge entre Jishou i Chadong de 4 hores a menys d'1 hora.

El setembre de 2012, el pont d'Aizhai va ser el lloc d'un festival internacional de salt BASE. que incloïa més de 40 saltadors de 13 països.

Fotografies de:
Statistics: Position
5539
Statistics: Rank
16336

Afegeix un nou comentari

Aquesta pregunta es fa per comprovar si vostè és o no una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.

Seguretat
715982643Feu clic/toqueu aquesta seqüència: 2182

Google street view

On puc dormir a prop de Aizhai Bridge ?

Booking.com
490.027 visites en total, 9.198 Llocs d'interès, 404 Destinacions, 76 visites avui.