Трансполярная магистраль

( Salekhard–Igarka Railway )

El 1.524 mm (5 ftes) de via ampla Ferrocarril Salekhard–Igarka, ( Трансполярная магистраль Transpolyarnaya Magistral, és a dir, 'Transpolar Mainline') també es coneix com a Dead Road (rus). : Мёртвая дорога), i Stalinbahn, és un ferrocarril incomplet al nord de Sibèria. El ferrocarril va ser un projecte del sistema Gulag soviètic que va tenir lloc des de 1947 fins a la mort de Stalin el 1953. La construcció es va coordinar mitjançant dos projectes separats de Gulag, el Ferrocarril 501 que començava al riu Ob i el 503. Ferrocarril que comença al riu Yenisey, que forma part d'un gran disseny de Joseph Stalin per recórrer un ferrocarril a través del nord de Sibèria per arribar als territoris més orientals de la Unió Soviètica.

La ruta prevista d'Igarka a Salekhard mesurava 1.297 quilòmetres (806 milles) de longitud. ...Llegeix més

El 1.524 mm (5 ftes) de via ampla Ferrocarril Salekhard–Igarka, ( Трансполярная магистраль Transpolyarnaya Magistral, és a dir, 'Transpolar Mainline') també es coneix com a Dead Road (rus). : Мёртвая дорога), i Stalinbahn, és un ferrocarril incomplet al nord de Sibèria. El ferrocarril va ser un projecte del sistema Gulag soviètic que va tenir lloc des de 1947 fins a la mort de Stalin el 1953. La construcció es va coordinar mitjançant dos projectes separats de Gulag, el Ferrocarril 501 que començava al riu Ob i el 503. Ferrocarril que comença al riu Yenisey, que forma part d'un gran disseny de Joseph Stalin per recórrer un ferrocarril a través del nord de Sibèria per arribar als territoris més orientals de la Unió Soviètica.

La ruta prevista d'Igarka a Salekhard mesurava 1.297 quilòmetres (806 milles) de longitud. El projecte es va construir majoritàriament amb mà d'obra presonera, especialment la de presos polítics, i un gran nombre van morir.

Un tram reconstruït del ferrocarril entre Nadym i Novy Urengoy a la riba est del riu Nadym encara està en funcionament, així com el tram extrem occidental que connecta Labytnangi i el ferrocarril a Vorkuta. Es preveu reconstruir el tram de Salekhard a Nadym, inclòs un nou pont sobre l'Ob per connectar Salekhard amb la resta del sistema ferroviari rus via Labytnangi. També es preveu la reconstrucció del tram de Nadym a Pangody.

Fotografies de:
ru:Участник:ComIntern - GFDL
Statistics: Position
1298
Statistics: Rank
94953

Afegeix un nou comentari

Aquesta pregunta es fa per comprovar si vostè és o no una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.

Seguretat
295673481Feu clic/toqueu aquesta seqüència: 7173

Google street view

On puc dormir a prop de Salekhard–Igarka Railway ?

Booking.com
489.983 visites en total, 9.198 Llocs d'interès, 404 Destinacions, 32 visites avui.