Outeniqua Choo Tjoe

L'Outeniqua Choo Tjoe va ser l'últim tren de vapor de passatgers que va funcionar contínuament a l'Àfrica, i va acabar en funcionament l'agost de 2006. La línia en què operava enllaça les ciutats. de George i Knysna al Cap Occidental, Sud-àfrica, i es va completar el 1928. La ruta panoràmica de 67 quilòmetres (42 milles) des de George va trigar 3 hores, seguint la costa accidentada de la Garden Route i passant per Victoria Bay, Wilderness. , Goukamma i Sedgefield abans de creuar un pont sobre la llacuna de Knysna i acabar a l'estació de Knysna.

La línia i el servei de vapor van ser declarats ferrocarrils oficialment conservats l'any 1992. Al principi transportaven uns 40.000 passatgers a l'any, el tren transportava 115.000 passatgers a l'any a principis dels anys 2000. El 70% dels passatgers eren turistes estrangers.

Els trens eren tirats normalment per locomotores de vapor SAR de la classe 19D, de 4-8-2 rodes amb tenders "...Llegeix més

L'Outeniqua Choo Tjoe va ser l'últim tren de vapor de passatgers que va funcionar contínuament a l'Àfrica, i va acabar en funcionament l'agost de 2006. La línia en què operava enllaça les ciutats. de George i Knysna al Cap Occidental, Sud-àfrica, i es va completar el 1928. La ruta panoràmica de 67 quilòmetres (42 milles) des de George va trigar 3 hores, seguint la costa accidentada de la Garden Route i passant per Victoria Bay, Wilderness. , Goukamma i Sedgefield abans de creuar un pont sobre la llacuna de Knysna i acabar a l'estació de Knysna.

La línia i el servei de vapor van ser declarats ferrocarrils oficialment conservats l'any 1992. Al principi transportaven uns 40.000 passatgers a l'any, el tren transportava 115.000 passatgers a l'any a principis dels anys 2000. El 70% dels passatgers eren turistes estrangers.

Els trens eren tirats normalment per locomotores de vapor SAR de la classe 19D, de 4-8-2 rodes amb tenders "torpedos" semblants a Vanderbilt, encara que també s'utilitzaven ocasionalment màquines de vapor SAR de classe 24. Quan les condicions seques a l'estiu augmentaven el risc d'incendis forestals, es van utilitzar locomotores dièsel (classe SAR 32).

Durant l'agost de 2006 la línia va ser danyada per fortes inundacions i es van suspendre els serveis de trens. El novembre de 2006, l'Outeniqua Choo Tjoe va ser temporalment redirigit per circular entre George i Mossel Bay (amb una parada a Hartenbos). Aquest servei es va suspendre el 17 de setembre de 2010.

L'any 2007, els propietaris del tren, Transnet Limited, van anunciar que el tren no es considerava part del seu negoci principal i van iniciar un procés de licitació per disposar del entrenar a un nou propietari/operador. L'agost de 2010, Transnet va anunciar que no havien trobat cap operador i que el tren deixaria de funcionar. El MEC provincial del Cap Occidental per a Finances, Desenvolupament Econòmic i Turisme, Alan Winde, va dir que estava decidit a mantenir operatiu aquest actiu turístic patrimonial.

El maig de 2018 es va revelar a la revista britànica "Heritage Railway" que mentre hi havia una discussió en curs entre Transnet i una empresa privada anomenada "Classic Rail", no hi havia cap acord per franquiciar la línia i reobrir-la al trànsit turístic.

El desembre de 2021, Transnet Freight Rail va fer una Sol·licitud de Propostes per a la gestió i explotació de la línia. Aquesta licitació es va tancar l'abril de 2022. Al setembre de 2022, Classic Rail va anunciar que era un dels dos únics licitadors que es disputaven el nomenament.

Fotografies de:
Statistics: Position
5524
Statistics: Rank
16336

Afegeix un nou comentari

CAPTCHA
Seguretat
745392168Feu clic/toqueu aquesta seqüència: 3168
Aquesta pregunta es fa per comprovar si vostè és o no una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.

Google street view

Vídeos

On puc dormir a prop de Outeniqua Choo Tjoe ?

Booking.com
550.693 visites en total, 9.238 Llocs d'interès, 405 Destinacions, 6 visites avui.